SecureIT

Sikring af data og brugere der arbejder hjemmefra





Se videoen om hvordan I kan hjælpe jeres medarbejdere og give konsulenter adgang på en god og sikker måde.

BeyondTrust Remote Support


Chat: Live-chat support fra egen hjemmeside med Click-to-Chat, med eskalering i real tid til skærmdeling og remote kontrol, som også sikrer maksimal kontakt med slutbrugeren.

Support af alle platforme: Sikrer effektiv support fra Windows, Mac, Linux, iOS and Android devices, samt eventuelt ældre enheder som bruger RDP, Telnet, SSH, eller VNC.

Tildeling af separate tilladelser og roller: Granulær opdeling af privilegerede rettigheder og tilladelser til personer eller grupper i forhold til sessionerne, til eksempelvis mindre teams eller enkelte brugere, hvor adgang ønskes begrænset eller dokumenteret.


Effektivitet og samarbejde: Mere effektiv opgaveløsning, da det er nemt og overskueligt at eskalere opgaver, og direkte tilkoble yderligere eksterne eller interne ressourcer i sessionen, uden det koster ekstra licenser, hvilket giver stor kost-effektivitet.


Dokumentation og compliance: Optag all log-aktiviteterne der foregår på sessionen, til brug for revision, compliance, sikkerhed, træning og generel effektivitet.


Enhver browser: understøtter support fra Chrome, Firefox, IE, BeyondTrust HTML Web Rep Console, og giver mulighed for at skabe en sikker forbindelse fra enhver browser, uden der er brug for downloads, hvilket giver et minimum af vente/- eller opstartstid.


Integration: Mulighed for at ITSM-løsninger som f.eks. ServiceNow eller andre tredjeparts løsninger som f.eks. Active directory og password managers som f.eks. BeyondTrust Password Safe. Tilpasning og branding: Bevar virksomhedens branding standarder og tilpas dermed support oplevelsen for kunden inkl. på chatten.


Udrulning af løsningen: Vælg mellem fysisk eller virtuel appliance, eller cloud udrulning.


Licensmodel: fås som årlig abonnement licensbetaling eller som køb-til-eje model, med et årligt service fee. Prisen regnes ud fra antal samtidige brugere (IT-supportere)

Gør det sikkert for medarbejdere at arbejde hjemmefra 


Sikkerhedstips for at gøre det muligt for jeres folk at arbejde udefra kontoret 

Sikkerhedsrisici man skal holde øje med, når folk arbejder med fjernopkobling 

At få folk til at arbejde eksternt ændrer mange ting. Antagelser om, hvordan medarbejdere kommer til apps i clouden eller i firmaet - og hvordan I beskytter dem - kan ofte blive vendt om. I kan bruge jeres Forcepoint-løsninger til at hjælpe virksomheden med at forblive sikre og jeres folk produktive, når de vil:

Bruge firma- email, inckusiv klikke på links

Tilgå websider og indhold hjemmefra eller fra public WiFi netværk

Logge ind og gemme data i cloudbaserede firma-apps

Opkobl til firmaets netværk for interne apps og data

I er sandsynligvis allerede begyndt at anvende cloud-applikationer og lade nogle medarbejdere arbejde hjemmefra, eller når de er på farten. Men processer, der virkede for et lille antal mennesker, fungerer muligvis ikke godt i større skala. Hvis I allerede har implementeret Forcepoint-produkter til kontorbaseret brug, kan et par små ændringer lade jer bruge det, I allerede har, til at beskytte folk, når de arbejder hjemmefra eller fra andre steder udenfor. 

Forcepoints mission er at hjælpe med at fremme sikre og tillidsfulde miljøer til at beskytte medarbejdere og kritiske data overalt.

Nedenfor et par hurtige tip, så jeres folk kan arbejde effektivt og sikkert uden for kontoret.

Download ovenstående e-bog  for at læse alle tips

Udvid jeres e-mail-phishing-beskyttelse uden for kontoret


Når antallet af mennesker, der arbejder eksternt øges, kan man tjekke, om man beskytter e-mail i begge retninger:
→ Indgående - Meddelelser og vedhæftede filer, der sendes til brugere, skal inspiceres for phishing, ransomware, malware, spam og andet uønsket indhold.

→ Udgående - Meddelelser og vedhæftede filer, som brugere sender, skal scannes for at sikre, at følsomme data, intellektuel ejendom og anden forretningsinformation ikke overføres uhensigtsmæssigt (dette kaldes ofte Data Loss Prevention eller DLP). I skal også kontrollere udgående trafik for malware for at sikre, at jeres medarbejdere ikke inficerer jeres kunder.

Beskyttelse af mennesker, når de søger og bruger internettet anderledes


Forcepoint's cloudbaserede websikkerhed sikrer, at brugerne er beskyttet, uanset hvor de arbejder fra. Adgang til internettet vil altid være nødvendigt, og opretholdelse af produktivitet, mens balance mellem sikker adgang og kraftfuld (dog fleksibel) beskyttelse er nøglen til at sikre medarbejdere og jeres data

Sikring af data i et Multi-Cloud-miljø


Forcepoint fokuserer på fællesnævneren på tværs af ethvert scenarie: mennesket.

Forcepoint CASB giver indsigt i brugsmønstre og enhedsprofiler, håndhæver politikker proaktivt og udøver kontobeskyttelse på tværs af styrede og ustyrede enheder. Dette er nøglen til at identificere og reagere på unormal aktivitet for at beskytte både jeres brugere og data i clouden. Forcepoint-databeskyttelse gør det let derefter et styrke jeres position vedrørende datasikkerhed - at forene jeres datapolitikker på tværs af alle kanaler (endpoint, netærk og cloud) fra en enkelt konsol.

Tilslutning af eksterne medarbejdere til interne applikationer og data


Hvis I har brug for at give VPN-adgang til brugere, der ikke tidligere har arbejdet eksternt, eller I oplever problemer med jeres eksisterende VPN-løsning, kommer alle Forcepoint NGFW'er med fulde VPN-kapaciteter indbygget; der er ingen yderligere licenser at købe. I kan give jeres brugere en sikker og nem forbindelse til interne webapplikationer gennem deres browser med Forcepoint SSL VPN-portal - intet særligt software kræves.

Eller for administratorer, der har brug for fuld netværksadgang, kan VPN-klientsoftware til Windows og macOS downloades fra support.forcepoint.com. Disse VPN-klienter er lette at konfigurere og oprette forbindelse til jeres Forcepoint NGFW.

Hvis I flytter forretningsdata fra interne systemer til offentlige cloudmiljøer som Microsoft Azure eller Amazon Web Services (AWS), kan virtuelle softwareversioner af Forcepoint NGFW forhindre uautoriseret adgang fra andre dele af internettet. Disse virtuelle vNGFW-appliances, der er tilgængelige på Microsoft og Amazon offentlige cloud-markedspladser, administreres fra jeres Forcepoint Security Management Center (SMC) på samme måde som jeres fysiske appliances - og bruger de samme politikker, rapporter og dashboards.

Læs blog om sikring af data på videokonference-platforme ved eksterne arbejdsmiljøer

© Copyright 2020. All Rights Reserved.